2 februarie 2010

Mituri confirmate, mituri spulberate











Auckland, Noua Zeelandă

Am o continuă stare de ameţeală. Probabil pentru că, de două zile, stau cu capul în jos, în exact cealaltă parte de lume decât trăiesc de o viaţă. Cine nu s-a prins să afle că a fost o glumă ("cu caracter hazliu").
Am încercat în chiuveta dela baie să văd dacă se confirmă mitul că, în emisfera sudică, vârtejul se face invers decât în cea nordică. În doar 3-4 încercări, am văzut că vârtejul se face şi în sensul acelor de ceas, şi invers, aşa că am spulberat un mit.
Nu aş vrea să mi se spulbere şi mitul ACDC: să păţească ei ceva şi să nu se mai ţină concertul de pe 4 februarie de aici, de pe Stadionul Western Springs, să păţesc eu ceva şi să nu ajung, să cânte prost, să fie furtună şi tot aşa.
Umblu prin oraş, fac poze, văd oameni de o diversitate uluitoare, dela albi la negri, dela metişi la etinci de tip Samoa, dela asiatici indieni la galbeni cu ochii alungiţi. Toată lumea e lejeră, haine modeste, maşini fără fiţe, mâncare bună, preţuri foarte mari (în afară de benzină) şi o climă de paradis: 21-25 de grade Celsius şi noapte, cu aer destul de umed.

Poze:
Auckland, clădiri vechi, noi, corăbii, păsări, nebuni care fac bungee de pe Sky Tower şi o stare de aşteptare a unui mare concert ACDC

Un comentariu:

violeta chiscop spunea...

Partida a intrat in prelungirea Ghencea.