24 aprilie 2010

Tatiana a ajuns nume de festival!

Am fost la Ploieşti, pe 21 aprilie 2010, în ziua în care Tatiana Stepa ar fi trebuit să împlinească 47 de ani. A fost primul 21 aprilie fără ea, zi în care a avut loc prima ediţie a festivalului care îi poartă numele. Am şi spus la microfon, înainte să cântăm, că ne vom purta exact cum ne-am fi purtat dacă ar fi fost ea de faţă, adică vom cânta şi vom vorbi fără o pioşenie căutată şi fără o veselie iresponsabilă. Împreună cu Tase şi Mihai Napu, colegii mei din trupa Totuşi, am cântat Cosaş în fân, Suntem pe mâna unor nebuni, Amor cubist şi Doamne ocroteşte-i pe români. La final, sala ne-a făcut onoarea să se ridice în picioare, la iniţiativa câtorva puştani, care ne-au uimit cu gestul lor, exact la un cântec de ţară. Au mai fost pe scenă Victor Socaciu, George Nicolescu, Emeric Imre, Maria Gheorghiu, Maria Ploae, iar în sală, Dan Stepa, fratele Tatianei, Cătălin Filipoiu, fiul ei, Ileana Vulpescu. Poate revin cu alte amănunte.

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Un om deosebit esti tu Andrei Paunescu, stii tu bine de ce te consider asa.
O zi binecuvantata sa ai!

Andrei Păunescu spunea...

Elena,
Am avut, sper sa mai am, daca tu asa zici.