11 septembrie 2010

Gura de folk şi rock a Humorului










Atât de frumos a fost la Gura Humorului, încât mi-e şi ruşine să spun că ne-a ieşit exact cum ne-am dorit, ca să nu par lipsit de modestie. În primul rând că am scăpat cu bine de o grindină violentă aproape de Fălticeni, unde am fost nevoiţi să oprim, ca să nu ni se spargă parbrizul şi să nu ne îngheţe colţunaşii moldoveneşti şi alivencile mâncate la Hanut Ancuţei. În al doilea rând, organizarea a fost excelentă.
Spectacolul, desfăşurat în aer liber, duminică, 5 septembrie 2010, în Complexul Arini din Gura Humorului, a fost prezentat de folkistul Adi Beznă şi a adus în faţa scenei câteva sute de oameni, plus alte câteva sute, cel puţin, care au ocupat parcul. Noi, trupa Totuşi adică (Andrei, Tase şi Napu), ne-am ocupat de secţiunea de rock a serii, după ce au cântat Tică Lumânare (care a venit cu noi dela Bucureşti, spre bucuria lui Mihai Napu, care a avut o maşină întreagă la dispoziţie - a lui Tică, să doarmă, o mare parte a drumului), Valentin Moldovan (excelent) şi Vasile Mardare (plin de ghinioane, dintre care pe unele şi le-a provocat singur). Am cântat Amor cubist, Ţara lui Impozit Vodă, Suntem aroganţi, Cosaş în fân, Prostul gust suveran, Rană şi cuţit, Doamne ocroteşte-i pe români. Apoi au intrat în scenă Ana Maria Păunescu (invitată special de primarul din GUra Humorului să cânte o piesă), Magda Puskas + Ioan Onişoru, Emeric Imre (pe care l-am acompaniat cu drag, eu cerându-i să cânte Ilie dela Sculărie, ca să bat la tobe), Ionuţ Mangu şi Mircea Vintilă.
A fost frig (12-13 grade) afară, dar foarte cald în inimi şi în glasurile celor care au cântat cu noi cântece pe care habar nu aveam că le ştie cineva, la prima.

3 comentarii:

Anonim spunea...

A fost foarte frumos la spectacol!

trioveselia

marea neagra spunea...

Pare ca a iesit bine!

Anonim spunea...

Frumoase poze!