25 iulie 2011

Totuşi la Folk You 2011




Am fost la Vama Veche, ne-am simţit foarte bine, am cântat o jumătate de oră, exact cât ne-am înţeles cu Marius Tucă şi Dana Andronie, am fost aplaudaţi cu căldură (nu am forţat reintrarea în scenă pentru bis, dar ne reproşăm că nu am revenit, totuşi, măcar pentru Amor cubist, astfel încât am procedat aşa cum nu ne place să vedem la alţii, nebăgând exact piesa cea mai cunoscută. Dar a fost din bun simţ, nu din aroganţă).
Am întâlnit prieteni vechi şi noi, am ascultat ce au cântat şi ceilalţi (Ducu Hotima, Cezar Petrovici, Răzvan Crivaci, Maya, Ţapinarii, Celelalte cuvinte. Am plecat spre Bucureşti când se pregăteau Ducu Bertzi şi Vama). Putem spune că am mai câştigat o redută a prieteniei publicului. Când avem imagini, completăm cronica.

4 comentarii:

Ion C. spunea...

Observ ca foarte multa lume (inclusiv eu)solicita reluarea spectacolelor Cenaclului Flacara.L-as intreba pe Andrei de ce se incapataneaza si se cramponeaza de ideia ca Cenaclul nu poate continua fara inventatorul sau.Daca lumea s-ar fi ghidat dupa astfel de idei, ar trebui renuntat la:curentul electric,telefon,motoare de tot felul,avioane si rachete etc,deci toate inventiile care au imbogatit viata oamenilor,daca s-ar renunta la ele pentru ca inventatorii lor au disparut,atunci ce ar insemna?Locul lui Adrian Paunescu in cultura romaneasca nu este amenintat de nici o actiune.Asa cum in fiecare biserica exista cate o strana impodobita rezervata Patriarhului B.O.R.,tot asa masa din marginea scenei poate fi simbolica si spiritul poetului poate fi prezent.Daca foarte multa lume cere acest demers,eu cred ca ar trebui incercat si eu sunt sigur de succes.De ce niste artisti valorosi sa cante prin restaurante ca niste manelisti? Locul artistului veritabil este pe scena nu in carciumi,acolo doar ca eventuali clienti consumatori.Doamne ajuta ,sa va dea gandul cel bun!

Alina P spunea...

Ati fost cei mai buni in Vama.

Anonim spunea...

Astazi se implinesc doi ani de la plecarea dintre noi a Tatianei Stepa.Folkul e pustiu fara ea.Dumnezeu s-o odihneasca.

Anonim spunea...

Drum de cântec dor şi poezie
eşti de acum în fiecare pas
de văzduh lumina caldă fie
nopţilor când dorul prinde glas...

Iubirea noastră, a acelora care suntem prietenii "Colindătorilor Iubirii" te însoţeşte blând pe toate drumurile pe care le străbaţi...
Îţi mulţumesc Andrei, pentru tot ceea ce faci în memoria tatălui tău şi pentru CUMNŢENIA faptelor tale...

Gabriela