4 august 2012

Vă rog trimiteţi-mi poze de la Mangalia si Folk You cu noi!


Îi rog mult de tot pe TOŢI CEI CARE AU FĂCUT POZE CU NOI la Târgul de Carte pe Nisip din Mangalia - 31 iulie şi 1 august 2012, precum şi pe cei care au fost la Folk You Vama Veche în 2 august 2012 să mi le trimită în format cât mai mare pe email sau pe FaceBook. NU am nicio poză de la cele trei evenimente exceptionale la care am participat, am cântat şi am vorbit şi îmi pare rău că nu pot posta nimic, mai ales că fotograful de la Jurnalul Naţional a ajuns la Folk You DUPĂ ce noi cântaserăm deja. Mulţumesc de pe acum!

Au fost excepţionale cele trei întâlniri ale noastre cu publicul, astfel:

31 iulie 2012, Târgul de Carte la Nisip, Mangalia, Parc, lansare şi prezentare de cărţi Andrei Păunescu (Doctoratul în tristeţe - versuri, Lumea rabatabilă - reportaje, Nicio şansă - roman, Subsemnatul vă ignoră - proze, Calendarul unui vulcan - memorialistică, Scriitori şi politică în România - teză de doctorat, Ascuns în toate - versuri), autografe şi cântare folk cu Andrei Păunescu (voce, chitară), Jelena Milovanovic (voce), Ionel Tănase Tase (chitară, voce), între orele 20.30-22.30.

1 august 2012, Târgul de Carte la Nisip, Mangalia, Parc, "Zi Adrian Păunescu" (prezentare de cărţi, versuri şi proză), proiecţii de filme cu Adrian Păunescu şi alte evenimente scenice de excepţie, realizate de Cornel Diaconu (comentate live de regizor şi de Andrei Păunescu), amintiri de la Cenaclul Flacăra, autografe, prezentare de cărţi Andrei Păunescu, cântare folk şi rock cu Andrei Păunescu (voce, chitară), Jelena Milovanovic (voce), Ionel Tănase Tase (tobe, voce), între orele 20.45-23.45. Mulţumim organizatorului Târgului, Gheorghe Todor - om de carte şi presă - şi echipei sale.

2 august 2012, Vama Veche, ziua 1 a Festivalului Folk You Mişcarea de rezistenţă - ediţia 8, recital "Totuşi": Andrei Păunescu (voce, chitară), Jelena Milovanovic (voce), Ionel Tănase Tase (tobe, voce), Vlady Săteanu (bass). Am cântat Artist neînţeles (Să faci pe prostul), Iobag la patron iobag la stat, Te văd, Simplă scrisoare de dragoste, În aşteptarea zorilor de zi, la cererea spontană a publicului un fragment din Cântec pentru Oltenia, apoi Suntem aroganţi, Amor cubist, într-o seară formidabilă, în care am fost onoraţi să ne aflăm pe aceeaşi scenă cu artişti importanţi, printre care Adrian Ivaniţchi, Magda Puskas, Doru Stănculescu, Desperado, Bere Gratis, Compact, Iris şi Celelalte Cuvinte. Mulţumim inventatorului şi susţinătorului acestui eveniment naţional, Marius Tucă, dar şi Danei Andronie, Neguţei Tucă şi celor de la Stage (sunet).


Niciun comentariu: