4 septembrie 2008

Raspunsuri mai bine mai tarzii decat niciodata


Iulia,
Asa sa faci, iar eu voi incerca sa am ce iti arata si ce iti oferi.

Maru,
Toamna face uneori, fara sa vrea, versuri si cantece, fara sa miste un deget, ci doar frunze si termometre, tot mai spre pamant.

Red Team Racing,
Daca o sa gasesc, o sa mai pun. Am dat de niste casete mai vechi, sa vedem cum se pot reconditiona.

Queenie,
1.Toti asteptam cate o renastere, mai ales cand vedem ca totul se inchide, incepand cu septembrie. Si, cand credem ca suntem de tot amortiti, vine cate un martie napraznic si ne scoate din morti.
2. Am simtit la Vama Veche pulsatia ta rock, desi nu am putu canta decat ce am putut scoate dintr-o chitara si un glas.

A,
Eu am invatat, nu de foarte mult timp, sa raman cu binele din orice relatie, indiferent cat de urat s-a terminat sau cat de rau s-a purtat cu mine persoana. Chiar imi amintesc ca, la o despartire, in timp ce eram ocarat si amenintat de o femeie careia nu ii ascultasem ambitiile, i-am spus: Raman cu binele. Ramai cu bine! Iar ochii care nu se vad, pana la urma tot se uita.

Neagro,
Nu am uitat, am cantat piesa aceea la Folk You 2008, pe care ma bucur ca o consideri piesa ta.

Damiana,
Si tie noroc, turcoaico (daca esti Damiana de la facultate, dar si daca nu esti).

Laurawingfield,
Am ametit citind mesajul tau, in care am intrat ca intr-un labirint. Nu e nimic de rau, dar nici usor de parcurs textul.

Anyry,
A fost bine la Folk You. Ai auzit bine ce a fost acolo. Ai fost acolo?

Scumpa,
1. Cucubau si tie. Da, am tot fost plecat, dintr-un drum in altul. Noutatea e ca a venit toamna si ca ma pregatesc de hibernare. Tu?
2. Nu am uitat de nimeni, nici macar de mine. Iubita nu mi-am luat-o in spinare, ca am coloana sensibila, si nici la mare, pentru ca nu iubesc soarele. Poate ca am luat-o pe luna.
3. Invidie sprancenata!

Kannaary,
Au facut altii serviciul de a pune pe Youtube cateva piese de la Vama. Trairi? Cele mai frumoase, atata timp cat am putut spune cate ceva acelor mii de oameni care m-au si ascultat. Se poate ceva mai mult? Eu cred ca nu.

Tudor,
Si mie imi pare bine ca te-am cunoscut, indirect, prin acest spatiu, si ca esti incarcat de bine dupa folkul din august.

Loredana
O sa trec pe acolo la un moment dat. Mai da cate un semn. Si bravo pentru dorinta de a scrie poezie. Chiar inchisa in cubul perfect.

Hippiepitiis,
Multumesc. O sa anunt la momentul potrivit spectacolul Totusi - 25 de ani.

Carina Cont,
Sunt aici, am reaparut, nu mai tin de nici o vara, ca s-a dus.

Anonimo,
Nu glumi despre sinucidere si mai ales nu pe str. Dionisie Lupu, decat daca celelalte locuri sunt rezervate.

Anonim,
Asa e, putin respect si pentru maturi, si pentru paturi, si pentru om, si pentru contabili, si pentru vacanta si, mai ales, pentru femeie.

Dant,
Ai dreptate, imi tot caut implinirea si nu ascund asta.

Anonima (Gabriela MS)
Multumesc pentru comentariul-poezie fara rima. Nu esti la prima si nici la ultima infatisare de acest fel.

Maria,
O sa iti ofer acea poezie. Inca nu stiu cum, cand si cum, dar va fi. Si va arde.

Catalina 22
Daca si tu vezi lucrurile ca mine, inseamna ca papagalul acela tricolor nu e o inchipuire fortata. Din pacate.

17 comentarii:

Red Team Racing spunea...

Multumesc pentru raspunsul prompt, Andrei. Sa speram ca o sa recuperezi ceva din acele casete. O sa incerc si eu sa scot tot de pe casete, concerte vechi, de la inceputurile anilor '80 cu Iris si o sa le postez pe trilulilu si pe youtube.
Stiu ca mai era o trupa pe atunci in Cenaclu', Paradox ( acum mi-am adus aminte ca mai erau si Anti-Paradox ) parca-i spunea, din Rm. Valcea, daca nu ma insel, mai era si Grafic...tare as vrea sa mai ascult acea muzica...dar sunt slabe sanse sa mai existe ceva inregistrat cu ei.
Pune cat mai multa muzica din Cenaclu din anii '80, pentru multi dintre noi,a fost perioada adolescentei si orice ne aduce aminte de acea perioada, ne va bucura.

Sanatate,
iulian

Red Team Racing spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Red Team Racing spunea...

Gata, am reusit sa urc primele 5 piese de pe caseta...desi se aude destul de prost, sper sa va placa si sa va aduca aminte de vremurile acelea. Enjoy !

Scuze...uitasem sa pun link-ul: http://www.trilulilu.ro/happyhippie/audio

Anonim spunea...

sper ca va fi o toamna fara uituci de prea indragostiti, frumosi ce-i drept, care nu-si amintesc niciodata CD-ul meu...presimt intervale norocoase!

Anonim spunea...

Multe lucruri le vad exact ca dvs. si multe din trairile mele interioare le regasesc in textele dvs.m
Ma bucur ca ati revenit printre noi si ca nu ne-ati uitat!Incepusem sa va simtim lipsa, eu chiar intram zilnic pe blog asteptand un semn de la dvs.
CATALINA22

Anonim spunea...

Stiu ca ati cantat melodia respectiva;). Si aceea mereu va ramene melodia mea, pentru ca ma regasesc intr un totul in versurile ei. Va doresc numai bine si multa bafta!
Semnat Neagra

Anonim spunea...

hi..a murit Stefan Iordache..ca rau imi pare era actorul meu preferat:(veronica)

Anonim spunea...

Cineva mi-a trimis pagina asta, publicata in 13 Aug 2008, de unde reiese ca pana la urma i-ati facut pe plac d-nei Nastase, "...sotia lui Andrei Paunescu"

Felicitari ?

http://www.crainou.ro/?module=displaystory&story_id=19412&format=html

Laura

Andrei Păunescu spunea...

Laura,
Nici vorba de asa ceva! Felicita-ma tocmai pentru ca nu am facut-o, mai ales ca, din cate am aflat chiar de la mireasa si de la prieteni comuni, cineva a facut-o. Casa de piatra mirilor!

Andrei Păunescu spunea...

Veronica,
Pacat si pentru ca se duc, incet-incet, marii oameni de cultura, si pentru ca locurile lasate goale nu sunt umplute de valori noi comparabile.

Andrei Păunescu spunea...

Neagro,
Am cantat-o, cum o fac din cand in cand din 2001, de cand am scris-o ("Sa nu pleci"). Si nu e doar "melodie", e chiar cantec, pentru ca are si versuri, nu numai muzica. Imi pare bine ca te regasesti in acele versuri, mai ales ca - sunt sigur - in realitate, ai suferit plecari si ai plecat tu insati din iubiri. Si eu iti doresc numai bine si, intre altele, ai grija, daca imprumuti carti sau orice altceva, sa nu uiti sa dai inapoi! Cica asa ii sfatuia Aristotel pe discipolii sai.

Andrei Păunescu spunea...

Shatyr Tempesta,
1. Interesant scurt-metrajul, desi putin cam monoton, pt ca, la aproape 6 minute, cu toate ruperile de ritm ale mastii, am obosit putin de atata monolog. Dar, pe fond, merge, chiar are pasaje cu mesaj ascutit si prezentare alerta.
2. Sunt de acord ca de cele mai multe ori pare ca nu avem ce face, dar chiar tu, cu acest filmulet, arati ca simti nevoie sa faci cate ceva. Nu?

Andrei Păunescu spunea...

Catalina22,
Sunt si raman pe aici, ca tine, dealtfel. Multumesc pentru solidaritate.

Andrei Păunescu spunea...

Neanonima
1. Toamna ii face oricum si mai uituci pe indragostiti.
2. Tu presimti intervale norocoase, eu presimt miros de narcise.
3. La un moment dat, cd-ul o sa apara.

Andrei Păunescu spunea...

Red Team Racing,
Ai facut treaba buna punand acele piese. Sigur, se aud rau, dar valoarea sta mai mult in altceva, asa cum si marile descoperiri arhelogice abia se deslusesc de atata degradare. Bravo!
In acei ani, cu o mare contributie a Iris-ului, mi-am definit ceea ce iubesc in muzica.

Andrei Păunescu spunea...

Red Team Racing,
1. Paradox era din Rm Valcea si avea un vocalist tare talentat si ciudat, Paul Balanca.
2. Langa aceasta trupa, sub indrumarea lui John Feraru, s/a nascut Mini-Paradox, cu Cristi si Zelu Iordan si cu Bobita Catusanu, care a devenit, dupa un timp, Antract-ul de azi. Pe amandoua le-am difuzat din cand in cand cu piese vechi la emisiunea mea de radio de marti seara, 98,3 FM, la Radio Bucuresti (21.00-23.00)
3. De Grafic nu imi aduc aminte aproape nimic la Cenaclul Flacara.

Red Team Racing spunea...

Salut Andrei,

Imi pare bine ca ti-am adus aminte de momente placute...am tot concertul acela si inca ceva muzica din vremea aia si sper sa gasesc timp sa-l pun pe site.
Da, ai dreptate, Mini Paradox se numeau baietii, mie-mi era gandul la piesa Anti-Partaj ;)
Nu stiam ca acea emisiune exista, o sa incep sa o ascult.

O toamna frumoasa !

PS - apropo de facut " ceva ", cand va plictisiti si nu aveti ce face, puteti intra pe blogul meu: www.redteamracing.info, ca sa vedeti " cu ce ma joc eu " in timpul liber.
Daca va place " joaca noastra ", veniti si voi si dati si altora link-ul !

Enjoy !