31 martie 2011

Oameni care dau viaţă, oameni care schimbă vieţi


Sfârşitul de martie este plin de zile de naştere ale unor oameni cu o importanţă mare în viaţa mea. În primul rând mama, fără de care, fireşte, nu aş fi existat: pe 29 martie 1941 s-a născut mama, Constanţa Buzea, căreia îi doresc tot binele, la 70 de ani!

Tot pe 29 martie, dar în 1908, s-a născut poetul Virgil Carianopol, ale cărui versuri din poeziile Mama şi Amintire (Învăţătoarea) le tot difuzez cu emoţie, puse pe muzică de Tudor Gheorghe şi de Raul Cârstea.

Pe 31 martie 1933 s-a născut Nichita Stănescu, a cărui existenţă poetică ne marchează pe toţi, mai ales pe noi, cei care l-am şi cunoscut.

Tot pe 31 martie, în 1955, s-a născut Angus Young, chitaristul trupei vieţii mele, ACDC, care mi-a schimbat viaţa, după ce am descoperit-o, abia în 1982.

Nu am vrut decât să vă amintesc acestea toate, din respectul faţă de oameni care dau sau schimbă vieţi.

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Ma alatur tie si alatur gandurile mele bune de sanatate precum si urarea -LA MULTI ANI- mamei tale, poeta Constanta Buzea!
Multa binecuvantare ii doresc!

mihaidcuza spunea...

Tot pe 29 martie Violeta si Stefan Andrei. La multi ani!