20 iulie 2012

Evenimente dedicate lui Adrian Păunescu la Antena 2 şi Slobozia, azi, 20 iulie

Azi, 20 iulie 2012, când Adrian Păunescu ar fi împlinit 69 de ani, au loc două evenimente care îi sunt dedicate şi la care vă invit:

- de la ora 17, pe TV Antena 2, se difuzează emisiunea Florentinei Fântânaru "Dincolo de aparenţe", unde am fost invitat eu şi Corneliu Vadim Tudor;

- de la ora 20.30, particip la spectacolul de la Slobozia (Ştrandul Municipal), alături de Puiu Creţu, Jelena, Mihai Napu, Ionel Tănase Tase. Va fi mult folk, va fi şi rock, pentru că de aia există trupa "Totuşi".

Vă aştept cu drag să fim împreună!

5 comentarii:

Anonim spunea...

saracul Poet...a murit si-a lasat haos dupa.

Anonim spunea...

haos, in ce sens?

Anonim spunea...

Salut, Andrei!
Deunăzi, am revăzut pe youtube filmul lui Cornel Diaconu, "Te salut, generaţie în blugi". Am retrăit pentru a nu mai ştiu a câta oară emoţia a tot ceea ce a însemnat bun, frumos şi exaltat "Cenaclul Flacăra". Şi am realizat cu această ocazie că, anul viitor, în 2013, se vor împlini 40 de ani de la facerea lumii cenacliste înflăcărate.
Ştiu că a existat, la un moment dat, o încercare de resuscitare a "Cenaclului Flacăra", de rebrand-uire a lui ca "Totuşi iubirea" care nu a reuşit însă să mai electrizeze ca odinioară.
Totuşi, pentru că urmează aniversarea simbolică de 40 de ani, în minte mi-a încolţit ideea unui proiect pe care doar tu eşti cel mai în măsură să-l transpui în practică, dacă vei considera că e viabil: un TRIBUT "CENACLUL FLACĂRA"!
Dar nu un spectacol cu vechii actori ai cenaclului, ci un show care să includă numele actuale de rezonanţă ale industriei muzicale româneşti şi care să interpreteze fiecare una, două sau trei melodii din repertoriul "Cenaclului Flacăra" reorechestrate, rearanjate muzical, în nota particulară fiecărui interpret/grup actual. Un show care să reunească atât interpreţi pop sau chiar hip-hop, cât şi grupuri rock sau interpreţi populari ori de muzică clasică.
Poate că ideea mea e utopică sau imposibilă strict muzical, mai ales că mi-e greu să cred că nu s-a gândit nimeni până acum la aşa ceva. În opinia mea, însă, sunt o sumedenie de melodii din repertoriul "Cenaclului Flacăra" care cred că ar suna "bestial" reorchestrate şi interpretate de vedetele (mai) actuale ale muzicii noastre. Şi, până la urmă, consider că ar putea fi nu doar un eveniment muzical al anului 2013, ci şi un succes de casă.
Aşa că, vrând-nevrând, deja visez la acest tribut muzical, iar dacă el nu se va împlini, voi rămâne cu muzica mea interioară.
Oricum, în ce te priveşte, îţi doresc succes şi cât mai multe împliniri în viaţa profesională şi personală!

Monica spunea...

Sunt o multime de oameni,care,in 20 iulie, stiu ca e Ziua Poetului ....Da,credeau ca este ..Vesnic,dar DA,ESTE VESNIC !Multa sanatate Familiei !

Claudia spunea...

A fost un om deosebit si va ramane in inimile noastre.