15 mai 2014

Europenii au pus botul la Wurst



La puţine zile după stupefianta victorie de la Eurovision 2014 a Femeii cu Barbă, Conchita Wurst (de fapt, un măgădău austriac travestit, Thomas Neuwirth), am visat-o, spre dimineaţă, pe ciudata creatură şi mi-au venit în cap nişte gânduri, cu care m-am trezit râzând. Am tot ezitat să le public, până ce mi-am dat seama că ar fi culmea să am eu reţineri, dacă respectivul gay n-a avut nicio ruşine să-şi pună alt nume de scenă, decât “Scoică + Cârnat” şi să strige lumii că ei, homosexualii, sunt uniţi şi de neînvins. Într-adevăr, sunt uniţi, ca în dansul Băieţilor de la Căpâlna, iar, de învins, îi poate învinge numai boala, dacă fac sex neprotejat. Iată cele trei secvenţe din visul meu:

Conchita Wurst a declarat presei: „Trebuie să vă mărturisesc că, după ce am aflat că am câştigat Eurovision-ul, mi s-au umplut ochii de lacrimi şi fundul de muştar. Le mulţumesc europenilor că au pus botul la piesa mea.”

Remus Cernea, parlamentarul român cel mai entuziasmat de acest eveniment, şi-a manifestat intenţia de a o invita în România pe artizda cu pilozităţi faciale, motiv pentru care i s-a adresat telefonic, arătându-şi disponibilitatea de a colabora. A avut loc următorul dialog:
Remus Cernea: Iubite Wurst, vreau să lucrez pentru tine, să fiu mâna ta dreaptă.
Conchita Wurst: Stai pe fundul tău, Remuse, eu tot ce fac, fac pe barba mea.

Conchita Wurst a fost ales (aleasă) să fie imaginea unei celebre firme multinaţionale. Aţi ghicit, este vorba despre Gillette. Pentru ce produs? Pentru noul aparat de ras. Inghinal. Alte firme importante au pierdut şansa de a colabora cu Wurst: compania producătoare de unguente Ben-Gay (crema care încălzeşte, alină durerea, penetrând profund pielea), Cârnaţii de Pleş-coi (firma se va reorienta, propunându-i un contract Elenei Udrea), Polonezii de Angst (divizia de cârnaţi polonezi, care voia să lanseze noii polonezi austrieci), Durex Dijon (prezervativele cu aromă de muştar) şi, mai ales, HIVurst (produs 3 în 1, care conţine: medicament anti HIV, lubrifiant şi, bonus, o jucărie sexuală la alegere: dildo - 3 mărimi, suzetă cu vibraţie, căluş de lemn mov, cravaşă miniaturală de piele ecologică, hamac cu cârlig sau cătuşe cu blăniţă roz).

Andrei Păunescu, 14 mai 2014

3 comentarii:

Roxana B. spunea...

Rautacisme, as zice. Dar imi place cum ai scris si m-am si amuzat copios.

Ok, femeie, barbat, ce-o fi, a cantat bine. Melodia a fost buna, mesajul de asemenea. Lasand orientarea sexuala la o parte, ca pana la urma nu e treaba noastra, a castigat si traieste bine-merci.

Opisicaneagra spunea...

:)))

Antoanela Suciu spunea...

Multe dintre act vizibile in ultimii ani din Romania sunt rodul unor inscenari facute uneori cu ajutorul unor tehnologii de control pishic.
Unul din cele mai evidnete cazuri este cazul algerilor din 2009 cand Mircea Geoanaa fost astfel sub control psihotronic blocat sa isi tina discursul.
Un alt caz analizat de mine in calitate de victima a acetei sclavii a mintii prin sisteme de control cu gaz sau prin tehnologii cu setari de comportament computerizate este cazul conflictului pus pe seama Unagariei din 2010 martie, cand in mod aberant un baiat care sia- facut o cariera in Romania, in speta Csibi Barna, si-a distrus-o prin acel episod cu Avram Iancu. Am analizat acel moment si reactia paralela a ambasadoarei Ungariei care si ea s-a comprimis prin acea isterie anormala si am ajuns la concluzia, ca daca analizam multe dintre cazurile publice sau si cazurei individuale din punctul de vedere a ce se poate face cu mijloacele de natura pishotronica, veti descoperi ca nu sunt decat inscenari si prvocari pt a crea o stare conflictuala si de tensiune intre noi si unguri.
Eu am exp mea de victima a ce anume se poate face cu ac mijloace si cum se modifica comportmanetul unui om sau se fabrica o situatie si va dau din ea mai jos.
Denigrarea patritotilor romani, decese dubioase ca moartea procurorului Panait sau a Madalienei Manole sunt astfel de inscenari si ele.

http://incapoezie.wordpress.com/2014/03/29/ipoteze-de-aplicabilitate-a-tehnologiilor-avansate-asupra-omului/


INFRACTORUL INVIZIBIL SAU ADEVARUL DIN SPATELE UNUI INFRACTOR sau infractiuni inscenate.


DOSARUL TRANSFERURILOR SAU CAZUL POSIBIL ADRIAN NASTASE
DOSARUL TRANSFERURILOR - O VAR. DE APARARE JURIDICA NOUA

Daca exista controlul mintii psihotronic, inseamna ca exista si controlul faptei, asadar autorul ei ar fi extrem de posibil sa nu fie cel expus ca fiind.
Exista o varianta care nu e recunoscuta in Romania si nici banuita de infractor, a unei anchete in ipoteza unei inscenari facute cu ajutorul mijloacelor psihotronice de influentare a vointei de a comite infractiuni ca eviziunea fiscala sau de alta natura, mijloace care exitsa deja aici de destui ani ( eu fiind victima lor de asemeni ) prion care autorul nici macar nu banuie ( datorita contextului sau provocarii facute strategic computerizat dinainte ) ca a fost posibil sa nu fi fost vina lui in greseala facuta.
INSCENARE PSIHOTRONICA: Motivare prin context fabricat computerizat in jur (motivare, provocare, propunere, indemn), blocare vointa si capacitatea proprie de a fi corect sau onest, amplificare lacomie si vointa inversa vointei proprii.
Va sfatuiesc sa incercati sa luati in calcul si ac ipoteza juridica a unei anchete din acest punct de vedere a utlizarii mijloaceelor de ampificare a vointei pentru a comite evaziune fisclaa in cazul unor oameni ce au fost bagati in grup in puscarie precum fratii Becali, Borcea sau altii..
Va atasez varinta mea juridica, insa va trebui sa consultati specilisti din zona psihitrinica pt a analzia mai bine ipoteza unei influentari de acest tip.


Va multumesc.